Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Αγγελική Σταμέλου: Ευχαριστώ τους πολίτες που με τίμησαν με την ψήφο τους.

Ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου τους πολίτες του ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ - ΜΥΚΗΝΩΝ που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές τις 18ης Μαιου 2014.
Συγχαίρω τον Κον ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΑΜΠΟΣΟ για την επανεκλογή του στο δημαρχιακό θώκο και του εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο του. 

Με την εκλογή μου στην αντιπολίτευση διαβεβαιώνω τους συμπολίτες μου οτι θα συμμετέχω στις λειτουργίες του δήμοτικου συμβουλίου με εποικοδομητικές προτάσεις και θέσεις για την καλύτερη λειτουργία και πρόοδο του Δήμου μας.Θα παρέχω δε τις υπηρεσίες μου , όπου είναι δυνατόν και με εθελοντικές δραστηριότητες , με τελικό σκοπό την καλύτερη ποιότητα ζωής όλων των κατοίκων του τόπου μας .

Ευχαριστώ τον Κον ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΛΑΤΗ που μου έδωσε την δυνατότητα με τον συνδιασμό "ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ " - " ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ" να συμμετέχω στις εκλογές .

Με εκτίμηση
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΑΜΕΛΟΥ
ΙΑΤΡΟΣ- ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου