Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Απάντηση του Μιχάλη Χασάπη σε σχόλιο για κομματικά παιγνίδια.

       
 Στο βαθμό που με αφορά το σχόλιο του καλού σχολιαστή να του επισημάνω, αν δεν το έχει καταλάβει, ότι τώρα έχουμε αυτοδιοίκητες  και όχι εθνικές εκλογές για να μετρήσουν τα κόμματα την δύναμή τους. Σαν δήμαρχος Λέρνας το 2006 εκλέχθηκα χωρίς χρίσμα από κανένα κόμμα με στελέχη στον συνδυασμό μου από όλους τους πολιτικούς χώρους και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και τώρα. 
        Αντίστοιχα θεωρώ  ότι και στις εκλογές του 2010 όπου εκλέχτηκα δεύτερος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Γιώργου Αναγνώστου “ Οι πολίτες μπροστά “ με ψήφισαν πολίτες από όλα τα πολιτικά κόμματα. Τώρα αν είναι να κάνουμε κάθε φορά ένα γκάλοπ και να αποφεύγουμε τις εκλογές επειδή σε αυτή την φάση τα γκάλοπ ευνοούν τον κ. Καμπόσο,  εγώ τουλάχιστον αγαπητέ σχολιαστή δεν συμφωνώ με αυτή την διαδικασία . Και δεν συμφωνώ  γιατί στην δημοκρατία , όπου όλοι εύκολα επικαλούνται, επιβάλλεται η ύπαρξη πολλών συνδυασμών ώστε ο πολίτης να έχει την δυνατότητα έκφρασης και επιλογής. Σε τελική ανάλυση στην δημοκρατία η δημοτική αρχή ασκεί την εξουσία και η αντιπολίτευση έχει ως θεσμικό ρόλο να ελέγχει την εξουσία για λάθη και παραλείψεις και οι πολίτες είναι που θα αποφασίσουν την θέση του καθενός στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. 
        Εγώ πάντως ήμουν επωνύμως παρών, με άρθρα , επιστολές , δελτία τύπου αντιπαραθέσεις και θα είμαι και πάλι παρών. Κάποιοι άλλοι κρύβονται στην ανωνυμία τους και εμφανίζονται ως Ηρακλείδες της ανατροπής του κ Καμπόσου χωρίς ούτε μια δημόσια επώνυμη  αναφορά και τοποθέτηση, χωμένοι στο καβούκι τους και στην ασφαλή κριτική του καφενείου και του καναπέ τους. Όσο για το σχόλιο του ανώνυμου φίλου ότι λοξοκοιτάζω, εγώ αδελφέ ήμουν δήμαρχος,  εκλεγμένος σύνεδρος και μιλούσα στο συνέδριο της Κ.ΕΔ.Κ.Ε.,  αν το θεωρείς εύκολο μπορείς να το κάνεις και εσύ κοιτάζοντας ευθεία και όχι κοιτάζοντας λοξά.

Άργος 27-3-2014                                                 Χασάπης Μιχαήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου