Ολοκληρώθηκε και παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία το τμήμα Αλλαγή-Θουρία του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας. Πρόκειται για οδικό άξονα μήκους 22 χλμ που ξεκινά από τον ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας και καταλήγει στον ανισόπεδο κόμβο της εισόδου της Καλαμάτας.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης, με το νέο τμήμα μειώνεται ο χρόνος μετακίνησης, από μισή ώρα σε λιγότερο από 10 λεπτά, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η οδική ασφάλεια. Η κατασκευή του τμήματος Αλλαγή - Θουρία ξεκίνησε το 2008, η συνολική του δαπάνη ανέρχεται σε 190 εκατομμύρια ευρώ. Περιλαμβάνει τρεις ανισόπεδους Κόμβους: Κυπαρισσίας, Αρφαρών και εισόδου Καλαμάτας. Οι κόμβοι αυτοί συνδέουν τον αυτοκινητόδρομο με το τοπικό δίκτυο και με την παλαιά (πλέον) εθνική οδό Τρίπολης - Μεγαλόπολης.
Αξίζουν συγχαρητήρια στην κατασκευαστική εταιρία, στους ανθρώπους της αυτοδιοίκησης της περιοχής, στο υπουργείο, οι οποίοι, παρόλες τις καθυστερήσεις, συνέβαλαν ώστε τέτοιες εποχές δίνεται για χρήση ένα έργο τέτοιας σημασίας με πολλαπλά οφέλη για όλη την νότια πελοπόννησο.
Εμείς στην περιοχή μας έχουμε ξεχάσει τι θα πει αυτοκινητόδρομος η τέλος πάντων δρόμος ασφαλείας. Το τμήμα της Εθνικής οδού Άργος - κόμβος Στέρνας έχει κατασκευαστεί εδώ και δύο δεκαετίες και πρόκειται για ένα τμήμα αρκετά επικίνδυνο στο οποίο καμία βελτίωση στη χάραξή του δεν έχει γίνει. Με μικρό προυπολογισμό θα μπορούσε να βελτιωθεί η καμπυλότητα των δύο - τριών πιο επικίνδυνων στροφών και να φωτιστούν οι πολλοί ισόπεδοι κόμβοι του δρόμου αυτού.
Αλλά από ότι φαίνεται κανείς δεν ασχολείται με τέτοιες .....πολυτέλειες που θα αυξήσουν την ασφάλεια του δρόμου.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης, με το νέο τμήμα μειώνεται ο χρόνος μετακίνησης, από μισή ώρα σε λιγότερο από 10 λεπτά, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η οδική ασφάλεια. Η κατασκευή του τμήματος Αλλαγή - Θουρία ξεκίνησε το 2008, η συνολική του δαπάνη ανέρχεται σε 190 εκατομμύρια ευρώ. Περιλαμβάνει τρεις ανισόπεδους Κόμβους: Κυπαρισσίας, Αρφαρών και εισόδου Καλαμάτας. Οι κόμβοι αυτοί συνδέουν τον αυτοκινητόδρομο με το τοπικό δίκτυο και με την παλαιά (πλέον) εθνική οδό Τρίπολης - Μεγαλόπολης.
Αξίζουν συγχαρητήρια στην κατασκευαστική εταιρία, στους ανθρώπους της αυτοδιοίκησης της περιοχής, στο υπουργείο, οι οποίοι, παρόλες τις καθυστερήσεις, συνέβαλαν ώστε τέτοιες εποχές δίνεται για χρήση ένα έργο τέτοιας σημασίας με πολλαπλά οφέλη για όλη την νότια πελοπόννησο.
Αλλά από ότι φαίνεται κανείς δεν ασχολείται με τέτοιες .....πολυτέλειες που θα αυξήσουν την ασφάλεια του δρόμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου