Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Μια οφειλόμενη απάντηση στο ΑΡΓΕΙΑΚΟ ΒΗΜΑ.

Γιώργος Αναγνώστου
Επικ.  αξιωμ. Αντιπολίτευσης
στο δήμο Άργους – Μυκηνών.


Προς
την Εφημερίδα ΑΡΓΕΙΑΚΟ ΒΗΜΑ


Απάντηση στην   ΕΠΙΣΤΟΛΗ :  Περισσεύει το θράσος !   που δημοσιεύτηκε στο φύλο της εφημερίδας σας της 1 Μαίου 2013.


Κύριε Διευθυντά,  
διάβασα με πραγματική έκπληξη την επίθεση του Χ.Γ.Θ. στο πρόσωπό μου με αφορμή την κριτική που άσκησα ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο δήμο για την χρηματοδότηση της εκδρομής του ΚΑΠΗ.
Ο συντάξας οφείλει να γνωρίζει ότι ουδέποτε στο πρόσωπό μου έχει καταλογιστεί το οποιοδήποτε ποσό για οτιδήποτε στο δήμο. Αφού όμως ο συντάξας αναφέρθηκε σε "καύσιμα", οφείλω να θυμίσω, ότι πολλοί αξιωματούχοι της σημερινής δημοτικής Αρχής κυκλοφορούν μέρα – νύχτα, παράνομα με δημοτικά αυτοκίνητα, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των πολιτών.
  Δεν γνωρίζω επίσης από πότε η δημόσια κριτική σε πράξεις και πρωτοβουλίες της δημοτικής Αρχής βαπτίζεται ως «θράσος».
Τέλος μου προκαλεί εντύπωση η επίθεση που δέχομαι από την  εφημερίδα σας για ένα θέμα για το οποίο ούτε καν το Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου του δήμου στο οποίο αναφέρθηκα, δεν εξέδωσε απάντηση στην κριτική που άσκησα.
Όσο για την προσωπική μου διαδρομή και την προσφορά μου σε αυτή την πόλη,  εσείς πιστεύω την γνωρίζεται περισσότερο από τον καθένα.
Ελπίζω να δημοσιεύσετε την επιστολή μου αυτή για την ολοκληρωμένη ενημέρωση των αναγνωστών σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου